KIDS 3

26 februari 2023 - Diani Beach, Kenia

Hallo kanjers van 6b,

Eindelijk was het dan zover, de workshopdagen! Van allerlei scholen waren er 34 juffen en meesters gekomen. Het was inderdaad op de school die we op Google Maps hadden opgezocht. Ik kon het futtyball (zo noemen ze voetbal hier) veld zien liggen.

Gisteren heb ik ‘Night at the museum’ met ze gespeeld, Nora. Ze vonden het een hele leuke energizer. Vandaag heb ik ‘de geheime dirigent’ en ballonnentrap gedaan. Ze vinden energizers heel leuk om te doen. Ik hoop dat ze het daarna ook met de kinderen in de klas gaan doen. Dat is beter dan dat de kinderen alleen maar de hele dag moeten luisteren.
De foto’s van onze klas heeft iedereen bekeken. Ze wilden van alles weten. Bijvoorbeeld over de beurtenstokjes. Die hebben we in Kenia ook gebruikt om te laten zien dat iedereen dan actief meedenkt.

Night at the museumfoto's bekijken

Het boekje dat jullie tijdens Blink hebben gemaakt over Nederland vonden ze heel leuk. Ze probeerden de Nederlandse woorden uit te spreken. Dat was echt heel grappig! Heb ik jullie trouwens al verteld dat er een kip in de klas liep? Haha, dat zou echt raar zijn als dat bij ons zou gebeuren. Maar hier kan dat gewoon!

een kip in de klas

Alle meesters en juffen waren zo blij met de boekenleggers die jullie voor ze hebben gemaakt. Juf Lydia heeft iets voor David en Elena opgeschreven om ze te bedanken! Ze heeft ook een lange brief voor de hele klas geschreven. Die zal ik jullie later geven. Echt super lief! De juffen en meesters zijn heel blij dat wij hier zijn!

Thank you for the bookmark!Blij met de boekenleggers!

1. Levi b:
    26 februari 2023
    Mijn tekening zit maar leuke dag juf
  2. Xavi:
    27 februari 2023
    Leuke foto's juf en grappig over die kip en dat hadden we nog niet gehoord.

Groetjes Xavi
  3. Nora:
    27 februari 2023
    Wat deze keer weer een mooi verhaal ! Ik hoop dat we nog genoeg boeken legers hebben gemaakt in de klas
    En wat grappig over die kip 🐓 tok!!
    En ook leuk dat de meesters en juffen night at the museum & de geheime dirigent ik kijk uit naar de volgende

Groetjes Nora !!!!