KIDS 6

5 maart 2023 - Diani Beach, Kenia

Gisteren was het feest! Alle juffen en meesters uit de workshop waren uitgenodigd om naar het feest te komen! Sommigen moesten wel tweeënhalf uur reizen, maar ze waren er bijna allemaal. We vonden het heel leuk om elkaar weer te zien. Er werden heeeel veel selfies gemaakt! Iedereen zag er heel mooi uit! Ik had hier speciaal een Afrikaanse jurk voor gekocht op de markt en dat vonden de juffen heel leuk!

Toen was het tijd voor het optreden. Iedere groep mag om de beurt dansend opkomen. Afrikaanse mensen kunnen echt heel goed dansen. Daar voel ik mij wel een beetje houterig bij. Maar het was één groot feest. Ik kreeg een mooie jurk en doeken als cadeau.

DSC07702 (2)IMG-20230304-WA0025IMG-20230304-WA0048

Er waren ook optredens. Een groep kinderen trad op en een dansgroep. De dansgroep heet Tarumbetah. Ze komen in april naar Nederland voor optredens. En ik zal jullie een geheimpje verklappen: we zijn aan het kijken of ze misschien op onze school kunnen komen optreden. Dat zou wel echt heel leuk zijn!!! Kenia op de Regenboog!

DSC07711Burani Primary, zo trots!

Dit is ook meteen het laatste stukje dat ik voor jullie schrijf. Vannacht vlieg ik terug naar huis. Vandaag dus nog één dagje om lekker bij te komen. Ik heb het echt suuuuuperleuk gehad! We hebben samen met de Keniaanse meesters en juffen heel veel geleerd. Ik vond het geweldig om op de scholen te kijken! Het was ook heel leuk om jullie van alles over Kenia te vertellen en jullie zo mee te nemen op reis. Dag kanjers van 6b, tot woensdag!!!

1. Xavi:
    5 maart 2023
    Een leuke dag, met veel buiten activiteiten.
    Ik ben vandaag namelijk ook veel buiten geweest ik heb wel 5 en een halfuur gevoetbald.
    Tot woensdag en nog hopelijk een leuke laatste dag.
  2. Cas:
    7 maart 2023
    superleuk ik heb alles bijgehouden het waren leuke verhalen doei en tot morgen juf
  3. Nora:
    Geweldige verhalen waren het
    Leuke jurk en dat ze voor jullie gingen zingen 🎤 wij hebben een hele leuke vakantie gehad, ik zou het ook erg leuk vinden dat ze bij onze school 🏫 gaan dansen 💃
  4. Nora:
    TOT MORGEN

Ik hoop stiekem dat u een soort van spreekbeurt gaat houden over Kenia 🇰🇪 🇰🇪🇰🇪🇰🇪🇰🇪