KIDS 2

24 februari 2023 - Diani Beach, Kenia

Hoi groep 6b,

Wat leuk om te zien dat jullie het blog gelezen hebben. Leuk Levi, Nora en Vince dat jullie zelfs een reactie hebben geschreven.
Vandaag was weer een leuke dag! Ik heb Esther eindelijk gezien. En speciaal voor jullie een foto gemaakt. Morgen ga ik met haar de eerste workshopdag geven. Ik denk dat het een drukke dag wordt! Ik ben benieuwd of het op de plek is die we op Google maps hadden bekeken. Het is in ieder geval anderhalf uur rijden.
Vanmorgen zijn we naar een school in de buurt geweest. Ook hier waren klassen waar de kinderen 'teacher, teacher' riepen om de beurt te krijgen. Als je bij video's kijkt, zie je het op een filmpje. Als jullie dat maar niet gaan doen als ik weer terug ben, hoor! Morgen gaan we het ook over de beurtenstokjes hebben die wij in de klas gebruiken. En dan ga ik ze natuurlijk ook de foto's laten zien die we gemaakt hebben. Ik heb zin in de workshopdagen. Maar ik vind het, eerlijk gezegd, ook wel een beetje spannend!

overleg met Esthernaar buiten voor een energizerpre primary school

1. Nora:
    24 februari 2023
    Wat leuk om dit te lezen 📖 veel succes en vooral plezier met de workshops

Gaat u ook night at the museum spelen En ik ben benieuwd naar de workshops hoe u het vond en de juf en de kinderen

Groetjes Nora
  2. John:
    25 februari 2023
    Geweldig, veel plezier met Esther, doe haar de hartelijke groeten
  3. Levi b:
    25 februari 2023
    Leuk verhaal over je dag juf hoop dat vandaag weer veel leuke dingen gebeuren om te vertelen
  4. Levi b:
    25 februari 2023
    Leuk verhaal juf hoop dat er nog meer dingen zijn
    Om te vertellen morgen.
  5. Xavi: