KIDS - 4 - op een Keniaanse school

18 februari 2017 - Kwale, Kenia

Hallo jongens en meiden,

Bedankt voor jullie leuke reacties! Robin, wat leuk dat apen je lievelingsdieren zijn. De apen hier zijn niet zo schattig, maar vooral heel brutaal!

Ik ben gisteren en vandaag voor het eerst op scholen geweest. Het was geweldig om te zien. Gisteren waren er ook kinderen. Ze hebben hier allemaal uniformen aan, zoals je op de foto's kunt zien.

Vandaag hebben we met de juffen en meesters gepraat en allemaal energizers en werkvormen gedaan. Ook heb ik de foto's van jullie laten zien. Vooral de foto's van de gymles vonden ze geweldig. Bij de foto van Eva zo hoog in het touw vroegen ze of het niet heel gevaarlijk was. En de foto van drie meiden met een handstand hielden ze op zijn kop. Ook vonden ze het heel raar dat jullie geen uniform dragen. Hoe herken je dan welke leerling van jullie school is?

Jullie hadden toch gezien  dat ik zoveel ballonnen had gekregen van juf Limke om mee te nemen?? Je moet het filmpje van het ballonnen trappen maar eens kijken. Het was superleuk om te zien! De werkvorm 'I have, who has' die ik bij jullie had uitgeprobeerd, heb ik vandaag ook gedaan. En hij kwam helemaal goed uit, net als bij jullie. De leerkrachten vonden het een hele goede werkvorm en met elkaar gingen we bedenken bij welke vakken ze het het nog meer kunnen gebruiken.

Lieve groep 6B, ik vind het hier fantastisch! Het is superleuk om op scholen in een ander land te kijken en hier met de meesters en juffen te praten. Tot het volgende blog!

DSC00532  DSC00552  DSC00559 (2)  I have, who has?ballonnen opblazen  betrokkenheid

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Diana:
    18 februari 2017
    Wat een leuk filmpje!
    Leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast is!

Veel plezier, John & Casper & Niels
  2. Noor:
    19 februari 2017
    De energie spat van mijn scherm af, wow, wat mooi om te zien...
    Met elkaar voor elkaar...
    Liefs, Noor
  3. Brian:
    19 februari 2017
    hallo juf Diana, die juffen en meesters kunnen goed ballondansen!
    dat was grappig, ik hoop dat je het leuk daar vindt
    groetjes brian
  4. Arianne:
    19 februari 2017
    Wat een leuke verhalen en foto's! Zo kunnen we helemaal meegenieten, gaaf hoor!