KIDS - 9 - feest!

25 februari 2017 - Kwale, Kenia

Djambo! Vandaag is het feest! Alle leerkrachten bij wie we zijn geweest zijn uitgenodigd! Om de beurt gaat elke groep leerkrachten iets doen. Als onze groep is, krijgen Milou en ik, een doek en een mooie ketting. Met elkaar wordt er vrolijk gezongen en gedanst! Dat kunnen Kenianen wel, een feestje bouwen! Volgend jaar nodigen we ze tijdens carnaval uit bij ons op school ;-)

DSC01111  DSC01121  DSC01125

Na de presentaties van de groepen kwamen er dansers. Echt superknap wat ze allemaal konden. Aan het eind werden we  allemaal gevraagd om mee te dansen. Na het feest kwamen alle leerkrachten uit onze groep afscheid nemen. Dat vond ik best moeilijk, want ze zeiden steeds hoe fijn ze het hadden gevonden dat we er waren.

DSC01171  DSC01167  DSC01161

Dinya en Elisa, wat leuk dat jullie het blog helemaal volgen. De jongens én meisjes hebben hier inderdaad allemaal van dat korte haar of geen haar! Ik denk vooral dat dat fijn is met de warmte en het is natuurlijk ook heel makkelijk. Je hoeft je haar nooit te kammen.

En dan is het nu bijna voorbij! Ik heb hier heel veel geleerd en gedaan. Het was heel bijzonder om op scholen in zo'n ver land te komen. Ik heb veel armoede gezien, maar ook veel blijdschap. Ik had het niet willen missen!

Dag lieve groep 6B, tot na de vakantie!

1. Sjan Smeele:
    27 februari 2017
    Ha Diana
    Met heel veel interesse heb ik je blog gevolgd.
    Als ik jonger was....
    Behouden thuiskomst.Groeten van Sjan.
  2. Dinya:
    28 februari 2017
    Beste juf Diana,
    ik snap dat u het jammer vind om naar huis te gaan!
    maar het is zo als het is.Het is ook fijn om je familie weer te zien.nog een prettige en fijne vakantie,
    met heel veel kusjes en knuffels van Dinya
    ps een prettige terugreis