KIDS 1

23 februari 2023 - Diani Beach, Kenia

Djambo kanjers van groep 6b!
Hier het eerste bericht vanuit Kenia. Ik ben vanmiddag geland.
Hebben jullie woensdag een goed feestje gevierd met meester Dave? Ik ben benieuwd hoe jullie eruit zagen.
Onderweg vanaf het vliegveld kijk je buiten je ogen uit! Zoveel mensen en verkeer. Op de foto zie je een tuktuk. Alles wordt buiten op straat verkocht, eten en bijvoorbeeld ook bedden!
Ik ben nu in het hotel. Buiten het hotel heb ik al verschillende aapjes zien lopen. Ik moet de balkondeuren goed dicht houden want de aapjes nemen zomaar van alles mee.
Er zijn hier allemaal kraampjes waar houtsnijwerk wordt verkocht. Zoals bijvoorbeeld beelden en sleutelhangers. Op  de foto zie je hoe de meneer de sleutelhanger maakt. Wat een gevaarlijk werkje, hè?
Morgenochtend ga ik naar een school in de buurt kijken. Morgenmiddag ga ik Esther voor het eerst ontmoeten. Dat is de Keniaanse juf met wie ik de workshops ga geven.
Jullie hebben nu ook vakantie! Ga er lekker van genieten! Ik zal geregeld een bericht voor jullie plaatsen. Als je het leuk vind, kun je hieronder ook reageren.
Groetjes vanuit Kenia, juf Diana

tuktukeen gevaarlijk werkjeeen sleutelhanger makenaapjes bij het hotel

1. Michèle:
    Wat gaaf weer! Geniet!
  2. Vince:
    23 februari 2023
    Leuk om te lezen! En carnaval was zeker een leuk feestje woensdag.
  3. Nora:
    23 februari 2023
    Het was gisteren leuk maar helaas hadden we geen meester dave.
    We waren bij juf Mandy in de klas met 6a. We hebben met 6a spelletjes gedaan waaronder dat je moest dobbelen met de dobbelsteen en zoveel plekjes moest je opschuiven en.We hebben stopdans gedaan
    Was leuk!! En vandaag hadden we Maja’s verjaardag 🎈 was echt heel leuk we hadden als traktatie een taartje 🍰 gekregen was echt heerlijk
    En we hadden natuurlijk technico en drama was echt heel leuk en me prentenboek is af en de tekst ook uitgeschreven

En nu lekker vakantie !!
    Ik ben benieuwd wat u daar allemaal meemaakt.en had u nog een foto van ester

Ik kijk nu al uit naar het volgende verhaal
  4. Levi b:
    24 februari 2023
    Leuk dag juf ik kijk al uit naar de volgende
  5. Vader Piet:
    24 februari 2023
    Kenia, er is veel veranderd nadat wij er geweest zijn. Kan me voorstellen dat het mooi is. een fantastisch land. Wij hebben goede herinneringen. Geniet er van.