25 november 2016 - Druk, druk, druk!

25 november 2016

druk druk drukDruk, druk, druk! Het lijkt nog zover weg, maar ondertussen vliegt de tijd!

Door het wegvallen van subsidies wordt sinds 2016 van alle deelnemers verwacht dat zij via crowdfunding/ sponsoring een mooi bedrag (met een minimum van €500,00) inzamelen voor de stichting Teachers4Teachers. De afgelopen avonden veel achter de computer gezeten om hiervoor een leuke mail op te stellen.

Vandaag mijn nieuwe paspoort opgehaald. Na een bezoek aan Kenia moet het nog een half jaar geldig zijn en dat redde ik met het oude paspoort niet. Benieuwd of ik Kenia met de nieuwe foto op mijn paspoort wel in kom! Na drie keer opnieuw in de camera kijken in het benauwde hokje, was ik er wel klaar mee…  wat een vreselijke foto!

Net ook nog even gebeld met de GGD om een afspraak te maken voor de inentingen. Dit moet vier tot zes weken van te voren, dus half januari mag ik me melden!

Verder druk aan het mailen met onze tussenpersoon over de reis- en annuleringsverzekering. De reisverzekering moet naar werelddekking worden gezet. In ons geval, geldt het dan meteen voor vier personen. Zullen we dan in 2017 ook maar met het gezin een verre reis maken???